Heej

Cześć :)
Jestem Julia, ale w internecie istnieje pod pseudonimem Luna Forever.
Mam 14 lat. Prowadziłam już twa blogi. Jeden był o streszczeniach i recenzjach Dramione (kompletny niewypał). A drugi prowadzony z moją koleżanką-przyjaciółką Sandrą.
Macie tu linka: http://meandyou-nelyandluna.blogspot.com/

Skoro już coś o mnie wiecie to teraz powiem coś o tym co tutaj robie.

No to tak...
Niedawno wymyśliłam, pewną dość ciekawą tematykę idealną do pisania Dramione. 
Jeśli nie jesteście fanami tego typu fanfiction to ten blog nie jest dla Was. Ale możecie na przykład go czytać i myśleć, że to o kimś innym ;)

Jakby ktoś był chętny do współpracy ze mną. W sensie mógłby poprawiać błędy, bo jestem dysortografką... To proszę o pisanie na mojego maila forever.luna.blogi@gmail.com


Dziękuję za przeczytanie tego nudnego posta

 /Luna F.

1 komentarz:

Theme by Mia